Tieteellinen syyskoulutus ja -kokous 26.11.2021

PAIKKA: Orton, Auditorio, Tenholantie 10, Helsinki

OHJELMA
13:00–13:10 Tilaisuuden avaus / Aki Vainionpää, puheenjohtaja

13:10-13:40 Zoledronic acid for chronic low back pain associated with Modic changes. Efficacy for low back symptoms, effect on magnetic resonance imaging findings and serumbiomarkers in a randomized placebo-controlled study / LL, Ylilääkäri Katri Koivisto, Keski-Pohjanmaan sosiaali -ja terveyspalvelukuntayhtymä Soite

13:40-14:10 Fyysinen aktiivisuus, lannerangan nikamakoko ja Modic-muutokset keski-iässä / LT, TtM, FM, Ylilääkäri Marella Julin, Kainuun keskussairaala

14:10-14:40 Exploring the meaning of the biopsychosocial approach in the management of musculoskeletal conditions. Patients’ and physiotherapists’ perspective / ft, TtT, kipufysioterapian erikoisasiantuntija Riikka Holopainen, MoveDoc Oy, Jyväskylän yliopisto

14:40-15:10 Neuromuscular Exercise for Low Back Pain: Efficacy among female healthcare workers in biopsychosocial framework / erikoissuunnittelija, FT, ft Annika Taulaniemi, UKK-instituutti

15:10-15:20 Pfizerin puheenvuoro

15:20-16:00 Kahvitauko

16:00-16:30 Alaosaston kokous

16:30-18:00 Yhdistyksen kokous

18:00- Päivällinen

Ilmoittautumiset oheisen linkin kautta:

Lämpimästi tervetuloa!
Fysiatriyhdistys ry