Vuosikokoussymposium Tuohilammella 26.-27.1.2024

TERVETULOA VUOSIKOKOUSSYMPOSIUMIIN 26.—27.1.2024 ORIONIN TUOHILAMMEN KOULUTUSKESKUKSEEN VIHTIIN

Perjantaina kuulemme alaraajan toiminnallisista ongelmista, kokoustamme yhdistyksen vuosikokouksen merkeissä sekä nautimme hyvästä ruoasta ja tietysti toistemme seurasta. Tilaisuuden koulutusosioon voi osallistua myös etänä.

Lauantaina ohjelmassa on jäsenten tieteellisiä töitä sekä mielenkiintoisia potilastapauksia (10 min esitys + 5 min keskustelu). Yhdistys järjestää yhdessä Össur Finlandin kanssa tutkimuskilpailun, jonka pääpalkinto on 1500e ja sen saaja päätetään paikan päällä tieteellisten esitysten perusteella. Parhaan tapausselostuksen esittäjä saa 500 e palkkion. Ilmoittautuminen ja apurahahakemukset (liitteessä tarkemmat ohjeet) tulee lähettää sihteerille jenni.kauppi@fimnet.fi 17.1.2024 mennessä.

Vuosikokoussymposiumiin pyydetään ilmoittautumaan viimeistään 10.1.2024 mennessä oheisen linkin kautta; https://www.lyyti.in/Fysiatriayhdistys_vuosikokoussymposium24.

Osallistumispakettiin kuuluu kokous- ja koulutusohjelman majoitus ja ohjelman mukaiset ateriat. Tuohilammen majoituskapasiteetin rajallisuudesta johtuen majoitus on mahdollinen vain osalle osallistujista 2 tai 3 hengen huoneissa. Jos tulet omalla autolla, löydät ajo-ohjeen viimeiseltä sivulta.

Taksilla tuleville tiedoksi osoite: Tuohilammentie 160, Otalampi.

Lisätietoja vuosikokoussymposiumista jenni.kauppi(a)fimnet.fi

Varaamme tapahtumiin ilmoittautujamäärän mukaisesti tarjoiluja. Ruokahävikin välttämiseksi ja ympäristömme kuormituksen minimoimiseksi muistathan perua ilmoittautumisesi mahdollisimman ajoissa, mikäli olet estynyt tulemaan. Mahdolliset peruutukset henna.hiltunen@orionpharma.com.

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA!

Janne Pesonen