Avoimet virat

OSASTONYLILÄÄKÄRI KANTA-HÄMEEN KESKUSSAIRAALASSA

Haemme osastonylilääkäriä Kanta-Hämeen keskussairaalan kuntoutuksen ja fysiatrian tulosyksikköön vakituiseen vastaperustettuun virkaan!  Katso hakemus tästä.

FYSIATRIAN ERIKOISTUVAN LÄÄKÄRIN VIRKA KYMSOTESSA

Kymsotessa Kotkassa avautuu Kuntoutus- ja kipupoliklinikalle 2.3.2023 fysiatrian erikoistuvan lääkärin virka. Kymsotessa pystymme tarjoamaan 3 vuoden koulutuksen. Poliklinikkamme koostuu fysiatrian poliklinikasta, kipupoliklinikasta ja kuntoutustutkimusyksiköstä. Pystymme räätälöimään erittäin monipuolisen työnkuvan aina kaularankapotilaiden akuuttien sairauksien diagnostiikasta vaativaan selkäydivammapotilaiden kuntoutukseen. Poliklinikkamme työntekijätilanne on erinomainen, joten koulutus- ja konsultaatiomahdollisuudet ovat loistavat ja työote on moniammatillinen.

Lähesty rohkeasti lisätietojen osalta. Suunnitellaan sinulle sopiva kokonaisuus, niin työajan kuin työtehtävien osalta.
Yt. Kuntoutus- ja kipupoliklinikan ylilääkäri Juho Nykänen
juho.nykanen (a) kymsote.fi

Fysiatrian erikoislääkäri, tervetuloa Fokukseen!

Fokus erikoisyksiköt kokoavat erikoisalansa parhaan osaamisen Terveystalossa. Ne tarjoavat asiakkaille erikoistunutta, huipputasoista hoitoa entistä sujuvammin. Tavoitteena on korkea laatu, palveluiden helppo löydettävyys ja osuvuus asiakkaalle sekä houkuttelevuus työpaikkana ammattilaisille.

Fokus erikoisyksiköt palvelevat valtakunnallisesti, lähivastaanotolla tai etäpalveluna.

Tuki- ja liikuntaelinten erikoisyksikkö keskittyy tuki- ja liikuntaelinsairauksien ja -vammojen tutkimukseen, hoitoon ja kuntoutukseen. Siihen kuuluvat ortopedia ja traumatologia, käsikirurgia, neurokirurgia, fysiatria, liikuntalääketiede sekä fysioterapia.

Katso Fokus Tule liiketoimintajohtajan ja ortopedian ja traumatologian erikoisalajohtajan esittely:  https://youtu.be/vtonAAyQOrI

Haemme fysiatrian erikoislääkäreitä työskentelemään mielenkiintoisiin työtehtäviin ympäri Suomen. Liity joukkoomme jo tänään!

Ura-asiantuntijana autan sinua inspiroitumaan urasi suunnittelussa ja ammatillisessa kehittymisessä hyvinvointisi huomioiden. Autan löytämään sinulle sopivan työnteon tavan, esimerkiksi valitsemaan yrittäjyyden tai työsuhteen välillä.

Ota yhteyttä, ja rakennetaan sinulle yhdessä mieleinen työkokonaisuus!

Kysy lisää: Vastaava ura-asiantuntija Mari Kekäläinen

mari.kekalainen@terveystalo.com