Avoimet virat

FYSIATRIAN ERIKOISLÄÄKÄRI (2 VIRKAA) OULUN YLIOPISTOLLISEN SAIRAALAAN FYSIATRIAN OSAAMISKESKUS KUNTOUTUKSEN POLIKLINIKOILLE

Haemme Oulun yliopistolliseen sairaalaan Fysiatrian osaamiskeskuksen Kuntoutuksen poliklinikoille kahta (2) erikoislääkäriä virkaan.

Pohteella kuntoutus on oma toimialue pitäen sisällään fysiatrian lisäksi lääkinnällisen kuntoutuksen, apuvälinepalvelut ja aluepalvelut. Fysiatrialla toiminta on aidosti monialaista ja moniammatillista. Tuemme ensisijaista terveydenhuoltoa konsultaatioilla ja yhteistyöneuvotteluilla. Kehitämme digiosaamista ja etäkuntoutusta. Yksikössämme on yliopistosairaalan erityistoimintoja, esimerkiksi nykyaikainen kävelylaboratorio ja oma rTMS-hoitolaite.

Olemme ihmistä varten, vaikuttavasti yhdessä. Meillä on parhaat osaajat ja teemme rohkeasti uutta.

Kuntoutuksen poliklinikoilla toimii fysiatrian poliklinikan lisäksi mm. kipu-, kuntoutustutkimus- ja erityispoliklinikoita. Fysiatrian poliklinikka on moniammatillinen lähetepoliklinikka, joka on erikoistunut tuki- ja liikuntaelinsairauksien diagnostiikkaan, hoitoon ja kuntoutukseen.

Arvostamme monipuolisia kliinisiä taitoja, verkosto-osaamista, hyviä ryhmätyötaitoja sekä aktiivisuutta toiminnan kehittämisessä. Katsomme kokemuksen tieteellisestä tutkimuksesta eduksi.

Tarjoamme erikoissairaanhoidon kehittyvän työympäristön, innostuneen työyhteisön ja kiitosta saaneen potilastietojärjestelmän.

Lisätietoja antavat palvelualuejohtaja Paula Mikkonen p. 040 731 8665 ja toimialuejohtaja Kaj Sundqvist, p. 040 732 0115

FYSIATRIAN ERIKOISLÄÄKÄRI KOTKAAN KYMENLAAKSON KESKUSSAIRAALAAN

Etsimme nyt Terveystalo Julkisiin palveluihin Fysiatrian erikoislääkäriä työskentelemään Kotkassa kuntoutus- ja kipupoliklinikalla. Poliklinikka on tyypillinen keskussairaalan fysiatrian poliklinikka. Asiakaskunta koostuu monipuolisesti erityyppisistä asiakkaista, esimerkiksi hyvin yksinkertaisista tule-vaivoista selkäydinvammoihin. Lääkäri pääsee tekemään haastavia kuntoutussuunnitelmia, hoitamaan kroonista kipua ja kaikkea muuta siltä väliltä. Työnkuvaa ja tehtäväkenttää on mahdollista räätälöidä ja sopia erikseen jokaisen lääkärin toiveen mukaan. Toiveena on laaja ja monipuolinen osaaminen fysiatrian erikoisalalta. Poliklinikalla arvostetaan asiakkaiden kokonaisvaltaista hoitoa myös psyykkinen terveys huomioiden. Työaika ja -päivät ovat joustavasti sovittavissa. Työtä on tarjolla kokoaikaisesta tehtävästä osa-aikaiseen oman toiveen mukaan. Kiinnostuitko?

Kysy lisää ottamalla yhteyttä vastaavaan ura-asiantuntijaan Mari Kekäläiseen (mari.kekäläinen@terveystalo.com) tai yhteyspäällikkö Linda Miettinen (linda.miettinen@terveystalo.com)

Linda Miettinen
Yhteyspäällikkö, henkilöstöpalvelut erikoissairaanhoito, Etelä-Suomi

Terveystalo Julkiset palvelut Oy
Jaakonkatu 3 A, 6.krs 00100 Helsinki
linda.miettinen@terveystalo.com
www.terveystalo.com

FYSIATRIAN ERIKOISLÄÄKÄRI, TERVETULOA FOKUKSEEN!

Etsimme innostunutta ja ammattitaitoista fysiatrian erikoislääkäriä liittymään Fokus erikoisyksiköidemme tiimiin Kouvolassa, Kotkassa tai Seinäjoella. Fokus erikoisyksiköidemme tavoitteena on tarjota huipputasoista hoitoa asiakkaillemme entistä sujuvammin erikoistuen tuki- ja liikuntaelinten sairauksien ja vammojen tutkimukseen, hoitoon ja kuntoutukseen.

Katso Fokus Tule liiketoimintajohtajan ja ortopedian ja traumatologian erikoisalajohtajan esittely: https://youtu.be/vtonAAyQOrI

Kaikissa näissä yksiköissämme on käytössä kattavat kuvantamisen palvelut (natiivi, UÄ, MRI) ja hyvät fysioterapiapalvelut, jotka ovat tärkeässä roolissa asiakkaidemme hoidossa. Sairaanhoitajien tuki on saatavilla koko ajan. Meillä on laajat aukioloajat sekä viikonloppuisin että arkipäivisin, jotta voimme palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin.

Tervetuloa mukaan joukkoomme kehittämään laadukasta ja osuvaa hoitoa asiakkaillemme! Tarjoamme erinomaisen mahdollisuuden kehittää ammattitaitoasi ja työskennellä huippuosaajien joukossa, olit sitten kiinnostunut yrittäjyydestä tai työsuhteesta.

Ota yhteyttä vastaavaan ura-asiantuntijaamme Mari Kekäläiseen ja aloita matkasi kohti uusia uramahdollisuuksia Terveystalon Fokus erikoisyksiköissä!

mari.kekalainen@terveystalo.com

FYSIATRIAN ERIKOISALÄÄKÄRIKSI ORTONIIN

Hyvä kollega tai tuleva sellainen,

Kiinnostaisivatko sinua työskentelymahdollisuudet Ortonissa? Orton on Helsingin Ruskeasuolla toimiva vaativaan erikoissairaanhoitoon keskittynyt yksityissairaala. Tarjoamme ortopedian, kivunhoidon ja kuntoutuksen palveluita yksityisesti. Asiakkaamme voivat hakeutua Ortonin vastaanotoille ilman lähetettä, vakuutuksen turvin tai sairaanhoitopiirien / kuntien maksusitoumuksella.

Toimintamme on kasvussa ja siksi etsimme nyt joukkoomme lisää fysiatrian, kuntoutuksen ja kivunhoidon ammattilaisia. Me voimme tarjota sinulle maan suurimman yksityisen kipuklinikan palvelut, mutkattoman työyhteisön, vahvan moniammatillisen tiimin ja konsultaatiomahdollisuudet, sekä joustavat toimintamahdollisuudet sinulle parhaiten sopivina aikoina. Voit tutustua nykyiseen kipuklinikan toimintaamme tästä. Myös erikoislääkärikoulutuksen osana Orton on hyvä ja monipuolinen paikka oppia TULE diagnostiikkaa, kuntoutusta ja kivunhoitoa! Ortonin koulutusjakso käy sekä yliopisto-, että keskussairaalapalveluksi.

Toimintatapamme on hyvin joustava: voit halutessasi toimia iltaisin tai sinulle parhaiten sopivina ajankohtina, sekä siinä määrin, kun sinulle sopii. Työ voi tapahtua joko työsuhteisena tai ammatinharjoittajana. Kerromme mielellämme lisää mahdollisuuksista toimia Ortonissa. Jos olet kiinnostunut, ole yhteydessä niin avaamme tarkemmin Ortonin toimintaa ja työskentelymahdollisuuksia meillä.

Ystävällisin terveisin

Kristiina Kokkonen, Ylilääkäri, Ortonin kipuklinikka, p. 0503215287, kristiina.kokkonen@orton.fi
Heli Ruottu, Palvelupäällikkö, Ortonin lääkäriasema, p. 0503501741,  heli.ruottu@orton.fi